Dnes je čtvrtek 13. března 2025., Svátek má Růžena
Počasí dnes 4°C Oblačno

Umělecká díla světových celebrit a dobré činy v nové kolekci Tchibo

Umělecká díla světových celebrit a dobré činy v nové kolekci Tchibo
zdroj: tisková zpráva

Světoznámé hvězdy jako George Clooney, Robbie Williams a Coldplay vytvořily „symboly naděje pro 21. století“ v rámci kampaně „Whatever It Takes“.

Mezinárodní hvězdy z oblasti módy, filmu, hudby, sportu, ale také spisovatelé a laureáti Nobelovy ceny se zúčastnili kampaně „Whatever It Takes“ a vytvořili své osobní poselství, vlastní portrét a nezaměnitelné umělecké dílo jakožto symbol naděje pro 21.století. Vedle tašky s motivem Robbieho jsou v nabídce i čtyři originální trička s potiskem od George Clooneyho, Wolfganga Joopa, Phila Collinse a skupiny Coldplay, avantgardní šála s motivem od Donny Karan a pánské boxerky s námětem od Georgio Armaniho.

Tato stylová umělecká díla jsou k dostání v exkluzivní limitované kolekci oblečení a doplňků „Charity“, kterou uvádí Tchibo na trh v týdnu od 23. listopadu 2009. Firma Tchibo Tchibo zdroj: tisková zpráva věnuje minimálně 120.000 Euro ve prospěch nadace „21st Century Leaders Foundation“ k řešení globálních otázek jako je boj s chudobou a zachování životního prostředí.  Patří k nim například Nelson Mandela Children´s Fund, Lifebeat, Trade Plus Aid a UNICEF. Ke každému výrobku kolekce je přiložen certifikát podepsaný konkrétním umělcem, potvrzující, že toto umělecké dílo bylo vyrobeno výlučně pro projekt „Whatever It Takes“.

„All you need is Love“ („Vše, co potřebuješ, je láska“) zní poselství popové hvězdy Robbieho Williamse, které si pravděpodobně vypůjčil z beatlesovské klasiky.  Platí dodnes...