Nový parfém POP od Stelly McCartney
Sexy. Ženská. Hravá. Přirozená. Sebevědomá. Trendy. Moderní. Nadčasová. Ikonická. Šik. To a mnoho dalšího se dá říct o jedinečné značce drobné modrooké blondýnky Stelly McCartney. Tato rodilá Londýňanka si během 20 let dokázala se šarmem sobě vlastním podmanit celý módní svět a s naprostou lehkostí se zařadit mezi hvězdy módního nebe.
Vznik značky
Už od první kolekce v roce 1995 se Stella zapsala do povědomí módních kritiků precizními střihy, přirozenou svůdností a sexy ženskostí svých modelů. To ji dostalo od roku 1997 do křesla kreativního ředitele vyhlášeného módního domu CHLOÉ v Paříži, kde za dobu svého působení dosáhla nevídaných úspěchů. Ty jí v roce 2001 umožnily uvést první vlastní kolekci pod značkou STELLA McCARTNEY na podzimním týdnu módy v Paříži. Pod značkou, kterou nyní zná celý svět na nejznámějších módních adresách butiků ve městech jako New York, Los Angeles, Paříž, Miláno a dokonce i Tokio nebo Shanghai a distribuce ve více než 77 zemích světa u více než 600 prodejců.
Milovnice přírody
Jako celoživotní vegetariánka a bojovnice za práva zvířat je Stella pověstná svým inovativním přístupem k materiálům, které ve svých kolekcích používá a které jsou maximálně šetrné k životnímu prostředí. Ty dnes zahrnují módu nejen pro ženy a haute couture, ale i módu pro děti, spodní prádlo, doplňky a mnoho dalších. Proslavila ji mimo jiné spolupráce na sportovní módě pro Adidas, letní kolekce pro řetězec H&M nebo návrhy uniforem pro britský olympijský tým na olympiádu v roce 2012 v Londýně. Její modely se pravidelně objevují na významných společenských akcích. A nosí je například herečky Gwyneth Paltrow a Reese Whiterspoon, zpěvačka Rihanna nebo módní ikona Kate Moss.
Vstup do světa parfémů
Stella vstupuje do světa parfémů v roce 2014 s parfémovanou vodou jednoduše nazvanou svým jménem Stella McCartney. O rok později slaví úspěch s její odlehčenou variantou. Obě vůně vystihují podstatu pravé anglické růže – svěží vůni za ranního rozbřesku nebo plného květu za sluncem prozářeného letního dne.
Novinka POP
Pro svoji letošní novinku POP se rovněž nechává inspirovat jedinečnými květy mladistvé a provokativní tuberózy. Oslava individuality, osobnosti a dobrodružství. Vůně okamžiku, drzá a smělá. POP přesně vystihuje současnou generaci mladých žen, které jsou za každé situace prostě samy sebou. POP je spíše sebejistota než individualita. To zobrazuje i nový spot a celá kampaň, která zachycuje svobodný a nezávazný přístup k životu svých mladých nositelek. Oslava přátelství a osobitosti. Kampaň uvádí čtyří začínající hvězdy – nadanou muzikantku Grimes, herečku Amandlu Stenberg, aktivistku za práva zvířat Kenyu Kinski Jones a divadelní herečku “Lolu” Leon. Silné samy o sobě, ale ještě silnější společně, tyto dívky představují současnou generaci nebojácných mladých žen s nespoutaným přístupem k vlastní kráse.
Novinku Stella McCartney POP najdete exkluzivně ve FAnn parfumeriích.
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 21.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,270 | 25,390 |
USD | 23,940 | 24,120 |