Lidé dali hlasy mladým tanečníkům, pětice z nich je nyní na vizuálu národní taneční túry Czech Dance Tour 2019

- Komerční sdělení autor: Inzerce

Pět mladých tanečníků z Prostějova, Prahy, Turnova a Chodova si ke svým tanečním úspěchům může připsat i jeden “modelingový” a významně symbolický. Alena, Míša, Sabina, Simča a Roman se stali TVÁŘEMI Czech Dance Tour 2019 a jejich postavy jsou na promoplachtě taneční tour napříč celou Českou republikou.

„Promoplachta provází celou tříměsíční taneční túru, je ústředním motivem v pozadí taneční stage, takovou všemi respektovanou vlajkou,” vysvětluje symbolický význam promoplachty Martin Hladík, hlavní organizátor projektu Czech Dance Tour. „Chtěli jsme symboliku promoplachty posílit a dát tu prostor reálným tanečníkům, kteří na túře vystupují a věnují jí svůj čas. Všech 8 000 účastníků se nám na ni ale nevejde... Proto jsme během loňského ročníku poprosili naši taneční veřejnost, aby nominovala TVÁŘE2019,” vysvětluje Hladík princip nominací.

Obdobná volba TVÁŘÍ PROMOPLACHTY už bude nadále patřit k celému konceptu Czech Dance Tour. Pro tanečníky je to velká pocta a kromě toho, že celou tour „kryjí záda” několikatisícové taneční komunitě, si letošní protagonisté taneční promoplachty užili focení s profesionálním fotografem Lubošem Wišniewskim. „Třeba Alena ze skupiny Free Dance přijela na focení do Prahy až z Prostějova, Simona ze skupiny Ilma z Turnova a Roman, který vede formace One Crew dorazil ze západočeského Chodova,” upřesňuje Hladík. Pětice také měla k dispozici taneční makeup-artistku Michaelou Kůstkovou, která pracovala s dekorativní kosmetikou 183 DAYS by trend IT UP z dm drogerie. Na její nové produkty se mohou těšit i letošní vítězové, neboť dm drogerie se stala jedním z partnerů celorepublikové taneční túry. Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie k tomu uvádí: „Tančení v takovém rozsahu podporujeme poprvé. K rozhodnutí stát se partnerem této zajímavé aktivity nás přivedla právě naše nová značka dekorativní kosmetiky 183 DAYS by trend IT UP, která je pro tanečníky (a nejen pro ně) jako stvořená.”

Nafocené postavy pětice tanečníků se pak skládají do předpřipravené grafiky a následně se celý koncept promoplachty tiskne na speciální textilii, tzv. Mesh. Promoplachta má rozměry 5x9 metrů, aby byla dobře viditelná i ze zadních částí hlediště velkých sportovních hal, v nichž soutěž tanečních skupin Czech Dance Tour probíhá. Je totiž obvyklé, že i na jediné regionální kolo se sjíždí okolo 800 tanečníků z okolních měst a menší sály již kapacitu tance nestíhají.

Czech Dance Tour 2019

I letos budou fanoušci tance své kamarády nebo soupeře nominovat na TVÁŘ2020 prostřednictvím hashtagů na sociálních sítích. Podmínkou je vybrat tanečníka nebo tanečnici, kteří se přes regionální a zemská kola probojovali do finálového mistrovství Czech Dance Tour 2019. To proběhne 25 . a 26. května v Praze. Na něm, stejně tak i na celé tour, se taneční skupiny prezentují v pěti věkových kategoriích a v tanečních disciplínách jako street dance, disco show, latino show nebo vogue & waack. V květnu tudíž budeme znát více než čtyřicítku nejlepších tanečních skupin Česka i Moravy ve většině moderních stylů a to mezi dětmi, juniory, teenagery i malými dětičkami, které mají svoji speciální BABY kategorii. Brzy na to budeme znát také TVÁŘE Czech Dance Tour 2020. Nominace budou na fanoušcích, finální volba na porotě složené právě z letošní skvělé pětice.

Tagy: tanec inzerce

Zdroje: tisková zpráva,Inzerce