III. ročník Czech Dance Tour přiláká tisíce neposedných

- Komerční sdělení autor: Inzerce

Soutěžní tour tanečních skupin vstupuje letos do třetího ročníku, v regionálních kolech možná prolomí hranici 8 000 tanečníků. Právě oni jsou těmi neposednými, teenagery a dětmi, kdo týdně protančí a procvičí několik hodin. Letos je podpoří čtrnáct partnerů a také tým šikovných studentů ze dvou odborných umělecky zaměřených škol. Pro tanečníky i diváky bude tour opět trochu jiná, uvidí například styl Vogue & Wack.

Od 16. března do 26. května 2019 bude Česko o víkendech tančit. Czech Dance Tour zavítá do devíti měst a projede téměř všemi českými a moravskými regiony včetně Prahy. „Diváci se mohou těšit navystoupení v tanečních stylech, jako jsou street dance, disco dance, art dance, free style, nebo třeba cheerleaders. Některá vystoupení budou mít i show varianty s kulisami. Novinkou je kategorie malých skupin v disciplíně street dance a samostatná soutěž ve stylu Vogue & Wack,“ zve diváky na Czech Dance Tour 2019 její pořadatel Martin Hladík, aktivní choreograf a absolvent pražské Konzervatoře Jaroslava Ježka. Doplňuje, že pro veřejnost je soutěž v moderních tanečních stylech příležitostí, jak se blíže seznámit s tím, co tanec obnáší fyzicky, časově i finančně. Třeba pro případ, kdy rodiče chtějí přihlásit děti do tanečních kroužků nebo se tanci sami věnovat. Na každé regionální kolo přijede okolo padesáti trenérů, choreografů a tanečních lídrů. A právě s nimi si diváci mohou popovídat,“ vysvětluje Hladík. Upřesňuje, že taneční skupiny se do soutěže přihlašují prostřednictvím elektronického systému na stránkách www.czechdancetour.cz. Registrace pro první regionální kola soutěže v Plzni (16. 3. 2019) a v Praze (17. 3. 2019) se otevřela již 14. února 2019.

ORIGINÁLNÍ MEDAILE ZA ORIGINÁLNÍ TANEC

Série tanečních závodů napříč Českem startuje 16. března 2019 v Plzni a na konci května bude Česko znát mistry republiky v nejrůznějších tanečních a věkových disciplínách. Z devíti regionálních kol soutěžící postupují do moravského nebo českého zemského finále, poté do celorepublikové bitvy o nejvyšší tituly. Všichni tanečníci, kteří se umístí na vítězných stupíncích, obdrží medaile s designem Czech Dance Tour. Jejich prototypy se tiskly na 3D tiskárně, poté se vybírala úprava materiálu a potažení bronzovou, stříbrnou a zlatou barvou. „V regionálních a zemských kolech budeme tanečníky odměňovat medailemi o průměru 5 cm, pro květnové Mistrovství České republiky necháme vyrobit medaile o průměru 6,5 cm,poodhaluje Hladík podrobnosti o jedné z novinek. 

TISÍCE NEPOSEDNÝCH

Loňský II. ročník Czech Dance Tour aspiroval na účast 7 000 tanečníků. Pořadatel účast odhadl překvapivě přesně, všech regionálních kol se dohromady zúčastnilo 6 958 tanečníků (což je o 24 % více oproti I. ročníku). Diváci zhlédli přes 517 originálních choreografií v různých stylech, kostýmech a na různorodou hudbu. Pořadatel soutěže věří, že soutěž Czech Dance Tour je zase o rok známější, oblíbenější a více prestižní. Noví partneři soutěže a atraktivní způsoby, jak motivovat tanečníky, by letos mohly počet účastníků posunout zase o kousek výš.

17436241_275712316216022_5462073266991403110_o

NOVÉ TVÁŘE

I když základní myšlenka a koncept Czech Dance Tour zůstávají stejné, každý ročník nabízí novinky. V loňském roce soutěž zavítala do většího počtu regionů, došlo k rozdělení výkonnostních kategorií na základní a hobby, proběhla nominační soutěž TVÁŘ2019 a díky partnerovi soutěže, společnosti Hard Rock Cafe Praha, došlo i na prize money. „Ani letos jsme nepochybovali o další spolupráci s tímto tanečním projektem. Hudba a tanec mají k sobě velmi blízko, zaujala nás také spolupráce se studenty odborných škol, kteří tak mají možnost rozvoje a praxe ještě během studia. Tyto věci oceňujeme a podporujeme je i v rámci dalších aktivit Hard Rock Cafe Praha,“ říká za Hard Rock Cafe Praha, hostitele tiskové konference, Petra Hartová, jeho obchodní manažerka. 

 Taneční projekt je příležitostí nejen pro tanečníky, kteří tak mohou prezentovat svoje umění, ale také pro studenty oborů, které se pojí s audiovizuální prezentací. Pokračujeme ve spolupráci se studentkami Vyšší odborné školy herecké Adélou Rausovou a Evou Sýkorovou v roli moderátorek. Dívčí duo doplní kvarteto studentek Střední průmyslové školy sdělovací techniky  Andrea Nacházelová, Lucie Mošnová, Nina Sibinská a Simona Štepánková. Studentky společně připraví video-vstupy z příprav taneční tour, kreativní záznamy předvedených choreografií, rozhovory s tanečními skupinami i diváky pro YouTube kanál Czech Dance Tour a pro potřeby našich partnerů,“ vysvětluje oboustranný zájem o spolupráci Martin Hladík.  

Vizuální prezentace je nejsilnější superschopností tanečníků. I proto je letošní hlavní promoplachta vytvořena společně s nimi. „Konceptem promoplachty je čistá a jednoduchá grafika v čele s pěticí tanečníků z různých míst Česka, kteří se v roce 2018 probojovali do finále Czech Dance Tour. Vybrali jsme je na základě nominační soutěže, kdy tanečníci i diváci nominovali prostřednictvím Instagramu a Facebooku svoje kamarády (nebo i soupeře!) na titul TVÁŘ2019. Vybranou pětici fotil fotograf Luboš Wisnievski. Tváře na promoplachtě patří Míše H. (HDC Praha), Sabině H. (SC Nextyle Praha), Romanovi J. (One Crew Chodov v Karlovarském kraji), Aleně Š. (Freedance Prostějov) a Simoně B. (Ilma Turnov),“ představuje Martin Hladík pětici neposedných, a hlavně šikovných českých dětí a teenagerů.

DĚKUJEME PARTNERŮM

Kromě medailí a diplomů, které jsou pro tanečníky stále velmi cenné, odměňuje Czech Dance Tour vítěze i dalšími způsoby. Prvními partnery jsou společnosti, které věnují ceny v aktuální celkové hodnotě 1 196 500 Kč. Jde o produkty a služby těchto značek:

Hard Rock Cafe Praha • Kellogg's • dm drogerie markt • KiK • Pringles • RS Český ráj • Dragonello • Bliss - Hrajeme si s jógou • Nu pretty by misha • a Cross Cafe Havířov.

Czech Dance Tour také děkuje mediálním partnerům Tiscali.cz a hudební televizní stanici Óčko, že s námi letos roztančí celé Česko.

Tagy: tanec inzerce

Zdroje: tisková zpráva