Dnes je pátek 5. března 2021., Svátek má Kazimír
Počasí dnes 3°C Smíšené přeháňky

Začněte sportovat!

Začněte sportovat!
zdroj: Tisková zpráva

Chcete dobře vypadat, zhubnout a zpevnit svaly, zbavit se bolestí zad a být celkově v pohodě?

Pohyb pomáhá udržet lidské tělo v dobrém zdravotním stavu a tělesné i duševní kondici a dokáže ovlivnit pevnost vašich svalů a krásu vašeho těla. A to platí jak pro ženy, tak pro muže. Takže zanechte lenošení, seberte odhodlání a začněte hned!

Náš tip: SLEVA 200 Kč na oblečení fitness
Při vyplňování fakturačních údajů na e-shop na
www.draps.cz  (nákup nad 800 Kč) zadejte do políčka poznámka kód pro uplatnění slevy: p10SL03

Každý začátek je těžký, ale v případě sportu musíte začít hlavně u sebe. Zkuste si nejprve odpovědět na otázku, co se vám líbí, co máte rádi a čeho chcete dosáhnout. Chcete zhubnout, posilovat, zpevnit svaly nebo si zlepšit kondici? Chcete-li nejen zpevnit tělo, ale také zhubnout, je důležité kombinovat správné pohybové aktivity – ideální je kombinace aerobních a posilovacích tréninků.

Aerobní pohybové aktivity
Běh, cyklistika, plavání, cvičení v kardio zónách, běžky posilují činnost srdce a jsou nejúčinnější pro spalování tuků, neboť se zapojují všechny velké svalové skupiny, ve značné míře dochází ke spalování energie a tím ke spalování tuků. Aerobní aktivitě byste se však měli věnovat minimálně 30 minut. Na začátku zátěže se totiž spalují v těle převážně cukry a tuky se začnou spalovat až po určité době a při určité intenzitě cvičení. Proto byste pro efektivní trénink měli sledovat frekvenci vašeho srdečního tepu. Můžete si ji změřit přiložením prstů na krční tepnu, ale na trhu jsou dnes i jednoduché a cenově dostupné pulsmetry vhodné i pro amatérské sportovce. Ideální je cvičit v tzv. aerobní zóně, která odpovídá cca 65-80 % vaší maximální tepové frekvence. Výsledkem takových tréninků pak bude zlepšení fyzické kondice a také snížení hmotnosti, protože právě v této zóně dochází ke spalování tuků. Když k aerobnímu pohybu přidáte i úpravu jídelníčku a dostatek tekutin, výsledek – redukce vaší hmotnosti - bude zaručen.

Náš tip www.aerobic.cz
Kalendář akcí po celé ČR, návody na hubnutí od odborníků, rozhovory, databáze instruktorů, soutěže o cvičební DVD a fitness kosmetiku.

Posilování
Aerobní aktivity pak doplňte posilováním, čímž vytvarujete svaly a zpevníte tělo. I při velkém pracovním vytížení byste mohli zvládnout zkombinovat oba typy tréninků dohromady – buď přímo v posilovně, nebo si zajděte dvakrát v týdnu zaběhat a jednou v týdnu absolvujte trénink v posilovně. Ať se nakonec rozhodnete pro jakýkoli sport, pamatujte na to, že nezbytnou součástí každého tréninku – na začátku i na konci - je strečink. Zvyšuje pohyblivost a ohebnost, redukuje nebezpečí úrazů, snižuje bolestivost, únavu a napětí svalů po zátěži.

Náš tip www.holmesplace.cz
Bazén, cvičení pro děti, cvičení pro těhotné, jóga a pilates, kondiční lekce, posilovna, osobní trenér

Kurzy

Finance

Kurzovní lístek: Exchange s.r.o.

EUR 26,190 26,290
USD 21,930 22,070
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma