Dnes je sobota 16. ledna 2021., Svátek má Ctirad
Počasí dnes -6°C Skoro zataženo

Tesco představuje novou značku obchodních domů

Tesco představuje novou značku obchodních domů
zdroj: Archiv

Tesco představuje novou značku obchodních domů nazvanou My [ma:j]. Jako první z řady obchodních domů s novou značkou se 26. února otevírá My Liberec. Podle nové koncepce se promění i obchodní domy v Praze a Bratislavě, které se ještě letos stanou vlajkovou lodí obchodů pod značkou My.

„Naše nové obchodní domy nabídnou zákazníkům to, co si podle průzkumů skutečně přejí. Širší sortiment místních i mezinárodních značek, světovou úroveň nákupního prostředí a špičkové služby zákazníkům,“ říká Marcus Chipchase, Managing Director obchodních domů Tesco. Nové jméno obchodních domů My bylo zvoleno tak, aby bylo výstižné, snadno zapamatovatelné, mezinárodní, ale také srozumitelné i pro českého zákazníka. Vyjadřuje smysl pro to, co je „mé“, a posiluje identitu značky ve spojení s konkrétním místem, kde se obchod nachází. V českém prostředí má navíc symbolický význam, neboť vyvolává asociaci s původním obchodním domem Máj v Praze. Česká republika je první zemí, ve které Tesco nový koncept obchodních domů realizuje. Změny se budou týkat především přestavby interiérů, které se přizpůsobí nejmodernějším trendům pohodlného nakupování. K pohodlí zákazníků přispěje také jednotný pokladní systém, jenž umožní platit za jakékoliv zboží u kterékoliv pokladny v rámci celého obchodního domu. Zákazník dostane možnost přehledného výběru a volného pohybu po celém prodejním prostoru od pultu k pultu, aniž by musel přecházet z obchodu do obchodu. Obchodní domy My nabídnou zákazníkům širokou nabídku moderních a špičkových výrobků v různých cenových relacích. Sortiment bude zahrnovat klasické i trendové oblečení, velký výběr kosmetických značek, dětské oblečení a hračky a potřeby pro domácnost. Součástí obchodních domů zůstane také prodejna potravin, která dále ponese jméno Tesco. Mnohé ze značek v sortimentu obchodních domů My budou na českém trhu představeny vůbec poprvé. Mezi ně patří například Cortefiel a Trucco ze Španělska, Simon Carter, Full Circle a Sonneti z Velké Británie. Nové značky spodního prádla budou zahrnovat Maidenform z USA a Women’secret ze Španělska. Zákazníci v obchodních domech My naleznou i značky, na které jsou v současné době zvyklí, tedy mimo jiné Cherokee, F&F, Steilmann, Wrangler a Lee. „Podařilo se nám získat skutečně přední zahraniční značky, které doplní stávající důležitá jména, jež už v našich obchodních domech máme. Náš sortiment zahrne poprvé také práce českých návrhářů. V Liberci se zákazníkům představí modely Hany Havelkové, Jozefa Slobody a Martiny Nevařilové,“ dodává Marcus Chipchase. Významné bude i oddělení kosmetiky. V My Liberec najdou zákazníci zboží takových značek,jako jsou Chanel, Clinique, Estée Lauder, Lancome, L’Oréal, Rimmel a Bourjois. Prodejna potravin nabídne široký výběr toho nejlepšího z nabídky Tesco a navíc různé gurmánské speciality nebo vinotéku. Zákazníci si budou moci užít nakupování v moderním a příjemném interiéru, který navrhla mezinárodně renomovaná společnost Fitch. Interiéry odpovídají zaměření a potřebám různých skupin zákazníků. Například oddělení Trend bylo vytvořeno pro zákazníky, kteří drží krok s módními trendy, zatímco Classic osloví spíše konzervativní zákazníky. Studio Fitch vypracovalo jednoduchý a přesto unikátní systém členění, uspořádání a barevného značení jednotlivých oddělení. Design interiéru je postaven na velké šíři nabízených značek, přičemž ale zároveň dává prostor jejich individuální prezentaci. Zákazníci ocení také změny ve službách nabízených obchodními domy My. Díky nové organizační struktuře bude zákazníkům na prodejní ploše k dispozici více proškoleného personálu, který bude připraven zodpovědět dotazy, týkající se jakéhokoliv zboží nebo jednotlivých značek, a bude umět fundovaně poradit.

Kurzy

Finance

Kurzovní lístek: Exchange s.r.o.

EUR 26,150 26,230
USD 21,660 21,780
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma