Dnes je úterý 16. prosince 2025., Svátek má Albína
Počasí dnes -1°C Zataženo

Osud křišťálové helmy

20. 11. 2009 – 18:53 | Ženy | red |Diskuze:

Osud křišťálové helmy
zdroj: tisková zpráva

Unikátní křišťálová helma, kterou pro značku Milka a naši nejúspěšnější slalomářku Šárku Záhrobskou navrhla dědička známé dynastie výrobců šperků Fiona Swarovski, byla vydražena v rámci charitativní módní přehlídky Fashion for kids 2009.

Akce Fashion for kids 2009, pořádaná Nadací Terezy Maxové dětem, netvoří jen vrchol módní sezóny, ale také v České republice významně finančně podporuje děti bez rodinného zázemí. Vydražená částka za helmu Milka se vyšplhala na 100 000 Kč a bude použita na pomoc znevýhodněným dětem. Výtěžek z dražby například umožní dětem z deseti dětských domovů na Zlínsku prožít lyžařský víkend na horách, kde bude pro všechny malé lyžaře připraveno spoustu zimních her a atrakcí oblíbeného Milka Funparku.

 Vzácná lyžařská helma se zrodila ve studiu Swarovski v Miláně, kde byla ručně osázena 7 000 křišťály nejrůznějších odstínů od bílé po fialovou. Tuto speciální helmu z edice helem lyžařek Milka Ski Teamu věnovala Nadaci Terezy Maxové dětem sama Šárka Záhrobská poté, kdy v ní na závodech Mistrovství světa ve Val d’Isère vybojovala stříbrnou medaili. „Jsem velmi mile překvapena, za jakou částku se helma nakonec vydražila, a moje radost je o to větší, když vím, jakému účelu budou peníze sloužit. Helma mi přinesla na Mistrovství světa štěstí, které teď poputuje v podobě peněz tam, kde ho bude opravdu potřeba.“

Výtěžek z celé dražby letošního ročníku charitativní módní přehlídky Fashion for kids 2009, která se uskutečnila 18. listopadu v Praze v Obecním domě, bude opět určen na pomoc dětem, které trpí absencí rodinného zázemí. „V České republice jsou na život v dětských domovech odkázané tisíce dětí a každá takováto pomoc je nesmírně vítaná,“ řekla Terezie Sverdlinová z Nadace Terezy Maxové dětem.

„S výsledkem dražby jsme opravdu spokojeni a považujeme jej za úspěšné završení letošní spolupráce značky Milka, hlavního sponzora Šárky Záhrobské, s Nadací Terezy Maxové dětem,“ řekla Jaroslava Hájková, Corporate Affairs Manager CZ/SK z firmy Kraft Foods, která je výrobcem cukrovinek značky Milka.

Předchozí článek

Hygienik: V Česku začíná chřipková epidemie

Následující článek

Vítkovice vyhrály na ledě mistra a vrátily se do čela

Nejnovější články