Mikulovský výrobce svatebních šatů chce lákat na české výrobky
22. 1. 2011 – 9:02 | Ženy | red |Diskuze:
Mikulovský výrobce svatební šatů Madora chce investovat do reklamy, která by zákaznice přilákala zpátky k českému zboží. Informaci v rámci veletrhu Svatební den Brno 2011, který začal v jihomoravské metropoli, řekla majitelka firmy Naděžda Madaraszová.
Podle ní Češky pomalu, ale přece jen začínají přicházet na to, že mohou levně sehnat i poslední modely českých šatů, a nikoliv jen šaty ušité v Číně, sehnané v zahraničí ve výprodejích.
Madora, která zaměstnává šest lidí, je jedním z mála výrobců českých svatebních šatů. Podle Madaraszové v současnosti i v půjčovnách převažují šaty dovezené ze zahraničí.
Mladé Češky, které se chtějí vdávat, pořídí v jejím salonu elegantní svatební šaty se vším všudy za šest či sedm tisíc korun. To bývá v mnoha salonech pouze cena výpůjčného.
Český trh potřebuje reklamu
"Snažíme se dělat větší reklamu, český trh to potřebuje. Holky si často draze pořizují šaty v salonech a ani nevědí, že to je starý model, který se v zahraničích prodává ve výprodejích," dodala. Její firma šije šaty na míru v rozmezí dvou až čtyř týdnů.
Madora, která má roční obrat šest milionů, dodává podle své majitelky modely i do Německa. Ročně vyrobí kolem 1200 svatebních šatů. Firma vznikla v roce 1992.
Brněnský svatební veletrh, na němž se představuje kolem padesátky vystavovatelů, se letos poprvé přestěhoval do nových prostor v nákupním centru Olympia Brno. Předtím se šest let konal v areálu brněnských veletrhů.