Co přinese řijen?
Novinky a zajímavosti...
Propadněte také nákupní horečce a odhalte novou tvář Obchodního domu Kotva. Můžete vybírat z široké nabídky renomovaných českých i zahraničních značek. V 1. patře najdete nejširší výběr elegantní pánské módy, ale i ležérní styl pro vás i vašeho partnera. Nově zrekonstruované 2. patro je rájem pro děti. Spolu s rodiči zde mohou nakupovat malé i větší děti, pro každé se něco najde. A když si budou chtít maminky v klidu vybrat nový kousek do svého šatníku, mohou dát svou ratolest do dětského koutku ve 3. patře, kde o ni bude dobře postaráno. Kosmetika, módní butiky, zakázkové krejčovství, ale i nábytek a mnoho dalšího. To vše a ještě více najdete v Kotvě, která teď mění svou tvář a snaží se být pro vás hezčí a atraktivnější. Každé patro je rozsáhlou vzdušnou a prosvětlenou plochou, na níž se rozprostírají obchody, kterými můžete volně procházet a užívat si tak pocit volnosti i při nákupech.
Od podzimu jsou v Institutu Lancôme na pražském Jungmannově náměstí v nabídce dvě nová ošetření. Pomohou navrátit mladistvou krásu vaší pleti.
Ošetření pro aktivaci mládí - u příležitosti uvedení Aktivátoru mládí Génifique připravil Lancôme unikátní ošetření obličeje. Je spojením nejlepších masážních technik a sofistikovaných high-tech zařízení.
Hloubkové ošetření pro omlazení zralé pleti - vůbec první ošetření, které obnovuje seberegenerační schopnosti pleti a navrací jí tak viditelně mladší vzhled. Ošetření v sobě pojí výjimečný regenerační účinek péče Absolue Precious Cells, inovativní využití mikrovakuových sond pro obnovu pleti a neopakovatelný smyslový zážitek z masáže Fusiôn, při které se používají oblázky bílého jadeitu.
Používáte hydratační krémy, ale pocit dehydrované, suché kůže se vám několik hodin po aplikaci hydratačního přípravku vrací? Je to tím, že krém působí pouze na nejsvrchnějších vrstvách pokožky a nepenetruje do hloubky. A právě hloubkovou dermální hydrataci poskytuje novinka – přípravek Restylane Vital Light.
Přípravek Restylane Vital Light, poslední z řady produktů na bázi kyseliny hyaluronové, je zárukou hloubkové hydratace pokožky. Současně aktivuje růst kolagenových vláken, čímž se zvýší elasticita pleti. Pleť je po aplikaci nejen hydratovaná, ale také omlazená a zjemnělá. Výsledný efekt má dlouhodobý účinek.
Restylane Vital Light je aplikován mnoha drobnými vpichy pod svrchní vrstvu kůže. Je dodáván ve speciálním Pen Injectoru, který zaručuje precizní dávkování, umožňuje rovnoměrně ošetřit i velké plochy kůže a zajišťuje maximální komfort pro klienta. Způsob aplikace je ideální pro všechny, kteří mají hrůzu z injekcí.
Vichy během září 2009 nabízí možnost, jak si vyzkoušet nejoblíbenější pleťové péče. Nyní máte možnost koupit sedm nejoblíbenějších produktů Vichy v praktickém 40 ml balení za příznivé ceny:
Liftactiv CxP na normální až smíšenou pleť
Liftactiv CxP na suchou pleť
Aqualia na normální až smíšenou pleť
Aqualia na suchou pleť
Normaderm denní
NEOVADIOL na suchou pleť
NUTRILOGIE 2
Staropramen je známý nejen svým pivem, ale také jako častý inovátor. Především z tohoto důvodu slaví své letošní 140. narozeniny zcela netradičně a v duchu sloganu „Kdy jsi naposledy udělal něco jinak“? Během tří říjnových týdnů bude možno pomocí geocahingu najít v Praze a okolí 140 samochladících sudů Staropramen CoolKeg. Jako národ milující pivo jsme zvyklí, že ho najdeme skoro na každém rohu. Díky netradiční oslavě 140. narozenin Staropramenu to v říjnu bude platit víc než kdy jindy. Veškeré informace o soutěži a samotné GPS souřadnice včetně indicií lze najít na www.facebook.com/Staropramen140.
Od konce minulého týdne je nově na twitteru značka Viktor & Rolf - krátké a zcela aktuální zprávy tedy získáte na twitter.com/viktor_and_rolf
Snili jste někdy o tom, že si zahrajete v Coca-Cola reklamě? Možná se vám právě teď váš sen splní! V nové reklamě s názvem „Zvuky Coca-Cola“ budou totiž účinkovat reální lidé – neherci, kteří budou prezentovat své vlastní interpretace nejrůznějších zvuků, které zní, když si otevřete nápoj Coca-Cola. Až do 15.října 2009 mohou zájemci navštívit stránky Coca-Cola na Facebooku® (http://CokeURL.com/soundsofcocacola), kde se dozví podmínky účasti v globálním castingu do nové reklamy. Přes speciálně vytvořenou aplikaci ‘Sounds of Coca-Cola’ na Facebooku můžete nahrát své osobní soutěžní video se svou vlastní a jedinečnou interpretací „Zvuků Coca-Cola“.
Také už jste definitivně vyměnily sandály za kozačky, trička za svetříky a přemýšlíte jak nejlépe vyzrát nad lezavým počasím? Říkáte si, chtělo by to nějaké sluníčko nebo vitamíny. V tom případě je pro vás naprosto ideálním řešením ovocná novinka Hello z čerstvě lisovaných pomerančů. S nápojem „100% čerstvá pomerančová šťáva“ si dopřejete jednak spoustu zdraví prospěšných látek a také ochutnáte šťavnatou, plnou chuť brazilských pomerančů. • Díky způsobu plnění a kvalitě obalu Tetra Prisma Aseptic má HELLO 100% čerstvá pomerančová šťáva garantovanou trvanlivost 1 rok.
B Smart v KFC neznamená jen vynikající jídlo za skvělou cenu, nyní může být B Smart také zábava a jídlo zdarma! Po omezenou dobu se budou moci zákazníci KFC zúčastnit soutěže „Buďte chytří a získejte v KFC B Smart menu zdarma!“ V souladu s touto novou iniciativou spouští KFC také svoji novou marketingovou strategii na facebooku, kde mají šanci fanoušci každý den vyhrát.
Především pro příznivce módních značek prodávaných v obchodě 4U Store je určena nová soutěž „Den s Leošem Marešem“, která odstartuje v půli října a potrvá do konce roku 2009. V průběhu tohoto období budou moci soutěžící vyhrát nejen vouchery v různé hodnotě na nákup v obchodě 4U Store, ale přímo osobní asistenci Leoše Mareše při nakupování. A nejen to! Ten nejúspěšnější vyhraje den s Leošem Marešem, což obnáší exkluzivní možnost být po boku Leoše v průběhu ranního vysílání v rádiu Evropa 2, společný oběd ve vyhlášené pražské restauraci, adrenalinová jízda v areálu Motorland Bělá s profesionálním pilotem a večer strávený s Leošem Marešem na společenské akci.
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 12.12.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,060 | 25,180 |
USD | 23,820 | 24,000 |