Dnes je pondělí 17. května 2021., Svátek má Aneta
Počasí dnes 9°C Dešťové přeháňky

Chantelle napomáhá už 60 let ženské svůdnosti

Chantelle napomáhá už 60 let ženské svůdnosti
zdroj: tisková zpráva

Několik gramů spodního práva dokáže změnit vše! Díky kombinaci přitažlivosti, pohodlí, opory a módního vzhledu přidává spodní prádlo Chantelle ženám už 60 let na svůdnosti.

Při pohledu zvenčí poznáte jen malé náznaky jeho magické moci. Musíte jemné výtvory vyzkoušet na vlastní kůži, abyste pochopili, o čem tato proslulá francouzská značka je. Pocit z podprsenky z kvalitní krajky (kterou se ženy hýčkají, aby zvýšily svou každodenní přitažlivost) totiž není možné popsat slovy. Na celém světě stále více a více věrných zákaznic objevuje francouzskou přitažlivost, která spojuje všechny produkty Chantelle. Od počátku značky Chantelle v roce 1949 k jejímu úspěchu podstatně přispěla ústně šířená reklama, osobní doporučení sdělované mezi blízkými přítelkyněmi. Její zásady založené na duševní pohodě, vysoké kvalitě a pohodlí byly obohaceny rafinovaným, elegantním a současným stylem. Firma se vždy uměla přizpůsobit posledním módním trendům, aniž by rezignovala na odbornost nebo experimentovala se styly, které neodpovídají očekávání asertivních, elegantních žen. I když stále více drží krok s módními trendy konfekce, dámské spodní prádlo zůstává světem sama pro sebe, které vyžaduje specifické know-how. Vždyť pohodlí a kontrola zůstávají nejdůležitějšími kritérii při výběru prádla. Značka Chantelle se dělí o výjimečnou znalost dámského spodního prádla se svými zákaznicemi po celém světě. Všechny nové výrobky navržené v této společnosti jsou vyvinuty s ohledem na tradice a zároveň se zaměřují na moderní design, kreativitu a inovaci. Výsledkem jsou vysoce kvalitní podprsenky ve stylu inspirovaném francouzskou módou Haute Couture. Výrobky navíc vyzařují tajemnou moc, díky níž podporují sebevědomí a uvádějí v soulad tělo a duši, takže podporují přirozenou ženské kouzlo a osobitost. Chantelle nabízí mimořádný vkus, který dodává ženám sebedůvěru – „Chantelle napomáhá ženské svůdnosti“. Své 60. výročí by značka Chantelle ráda oslavila společně s ženami, které značně přispěly k jejímu úspěchu, se svými věrnými zákaznicemi po celém světě. V letošním roce by se jim značka Chantelle chtěla věnovat ještě více a nabídnout jim výrobky, které splňují jejich potřeby a představy. Řada Africa je již mnoho let bestsellerem Chantelle (každou minutu se prodá deset kusů). Má jedinečný, kultivovaný a současný vzhled, který odráží kreativní identitu značky. Pro 60. výročí se Chantelle znovu interpretuje v duchu módního umění s výjimečnými modely: výroční podprsenky s půlkošíčky a trojúhelníky, součást kolekce podzim/zima 2009-2010, mají vzor „tetování“ se stříbrným vláknem LYCRA®. Sled obrázků plných decentní elegance s přídechem skromnosti v katalogu podzim/zima 2009-2010 dokonale zobrazuje aktuální kolekci značky Chantelle. Snímky jsou dílem Kate Barry, která projevuje svůj fotografický talent již více než deset let. Než se u ní v 28 letech projevil její talent v práci s fotoaparátem, žila v Londýně a experimentovala s módním designem. Vedle práce pro módní časopisy, jako např. Vogue, Vanity Fair a Elle, vystavovala svou práci v Tokiu, Paříži a Itálii. Katina výstava v roce 2005 v galerii Léo Scheer nazvaná Portréty – Krajiny podtrhovala jemnost jejího vidění, což potvrzují rovněž fotografie kolekce Chantelle podzim/zima 2009/2010. Fotografování se uskutečnilo na konci roku 2008 v prostředí soukromého domu poblíž Paříže. Za pár hodin byla Kate Barry schopná převést křehký a přitom sebevědomý styl značky do obdivuhodného portfolia současných obrázků plných ženskosti. Značka Chantelle byla oficiálně vytvořena v roce 1949. V té době mnoho zástupců experimentovalo se strategiemi značky. Rodina Kretz, kteří se zabývali výrobou dámského spodního prádla po několik generací, byla jedněmi z nich. Při výběru příjemně působícího, jedinečného názvu pro své výrobky společnost nedělala žádné náhlé rozhodnutí. Ve skutečnosti byl totiž název Chantelle vytvořen již o několik desetiletí dříve – v roce 1876, kdy pan Gamichon začal výrobu strečových tkanin v závodě v Romilly (Aube - Francie). Ačkoliv ještě nepřišla ta správná doba pro elastický spandex, technik Gamichon aplikoval první proces vulkanizace na tkaniny a celý život pracoval na vylepšování jejich roztažné vlastnosti v oblasti dámského spodního prádla. Od roku 1890 mu pomáhal jeho synovec, první zástupce rodiny Kretzů. Již na začátku 20. století prováděly dílny, které byly u zrodu značky Chantelle o několik desetiletí později, inovace s využitím strečových tkanin při výrobě korzetů. Blaho žen bylo hlavním zájmem Chantelle dlouho předtím, než se dostalo do centra pozornosti. Chantelle neustále usilovala o zlepšení pohodlí a kvality, zejména v první polovině 20. století pod vedením techniků, kteří byli fascinováni inovací a materiály. Cílem bylo dosáhnout dokonalosti ve všech oblastech. V roce 1949 po zavedení značky Chantelle hrálo nadále klíčovou roli přání vyniknout díky vývoji strategie a naplňování snů. Díky svým zkušenostem neměla značka Chantelle problém získat si uznání a ocenění žen. Velmi brzy poté, na začátku 50. let 20. století, se rozšířilo heslo „Chantelle, podvazkový pás, který netáhne nahoru“. Co se týče módy, 60. léta 20. století byla stejně revoluční. Mladí lidé odmítali nepohodlné a omezující oblečení. Značka Chantelle předvídala emancipaci žen, ještě než začala, a vytvářela stále více a více pohodlné „výrobky pro tvarování těla“ díky vláknu LYCRA®, které začalo být komerčně využíváno od roku 1959. V roce 1961 značka navrhla své první podprsenky. V následujícím roce byl slavnostně otevřen její výrobní závod v Epernay (Marne - Francie), který je dodnes v provozu. V roce 1970 se na trh nově uvedený model „Fête“ stal skutečným prodejním hitem. Prádla z jemné prolamované krajky Calais se prodalo miliony kusů a je stále populární součástí sortimentu až do dnešních dní. O dva roky později se stal model „Défi“ první tvarovanou podprsenkou na trhu. Byla vyrobena pomocí domácí technologie a vyznačovala se moderností a vynikající oporou. Značka rovněž zazářila svou řadou „Les Chéris“, která v roce 1982 umožnila nový typ svádění, a řadou „Vertige“, která v roce 1986 zaznamenala okamžitý úspěch. Pod vlivem amerického trhu značka Chantelle provedla další inovaci a zavedla první tričkové podprsenky na začátku 90. let 20. století, nejprve „Essensia“ a později „Senso“, které vylepšovaly siluetu ženy. Od té doby pod vedením zkušených módních návrhářů značka vytvořila další úspěšné výrobky, jako např. řadu „Africa“ v roce 2005 či v poslední době „Rive Gauche“.

Kurzy

Finance

Kurzovní lístek: Exchange s.r.o.

EUR 25,430 25,530
USD 20,930 21,070
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma